سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماشویی انواع مختلف ساختمان

در واقع نماشویی کاریست پرخطر که باید توسط افراد کارآزموده و با تجربه انجام شود. افزایش آلاینده های مختلف و باد و باران و همچنین مصالح ساختمانی باعث میشوند تا نمای ساختمان به مرور و با گذشت زمان دچار آ?لودگی شود که از همین رو باید نمای ساختمان ها هر چند مدت یکبار نماشویی شده و آلودگی آنها رفع شود.علاوه بر آلودگی نمای ساختمان ممکن است بعد از گذشت سالها دچار فرسایش شده و نیاز به بازسازی داشته باشد. نماشویی ، بازسازی سنگ نما و موارد دیگری که ممکن است باعث زیبا شدن نما شود توسط شرکت های نماشویی انجام میشود.

شرکت های نماشویی با بهره گیری از تجهیزات نماشویی و همچنین افراد متخصص در کار نماشویی میتوانند نمای ساختمان را شسته و یا ترمیم کنند.

به طور کلی نماشویی ساختمان از طریق روش های مختلفی انجام میشود:

  • استفاده از داربست برای نماشویی از روش هایی میباشد که منسوخ شده و کاربرد کمتری دارد.
  • استفاده از طناب یا راپل در نماشویی کاربرد فراوانی دارد ونماشویی با طناب به یکی از روش های متداول و رایج تبدیل شده است.

از مواردی که در نماشویی انواع مختلف ساختمان حائز اهمیت است جنس نمای ساختمان است.

از نماشویی انواع مختلف ساختمان میتوان به نماشویی ساختمان های شیشه ای یا فریم لس، آجری، سنگ، ماسه شسته، سرامیکی اشاره کرد. نماشویی انواع مختلف ساختمان روش های متعددی را برای نماشویی دربردارد.

نماشویی ساختمان های شیشه ای و یا فریم لس با طناب انجام میشود و از داربست به منظور شستشوی نمای ساختمان اینگونه نماها استفاده نمیشود.

نماهای سنگی از متداول ترین و رایج ترین نماهایی هستند که در ساختمان ها به کار رفته اندو بسیاری از نماها در سطح شهر به صورت سنگی میباشند. شستشوی این نوع نما میتواند با داربست و یا طناب انجام شود که شستشو با طناب و یا داربست بستگی موقعیت ساختمان دارد. در شرایطی که نتوان از طناب استفاده کرد میتوان از داربست برای نماشویی استفاده کرد.

شرکت های فعال در زمینه نماشویی انواع مختلف ساختمان با استفاده از کارشناسان خود نحوه نماشویی را برآورد کرده و با استفاده از افراد با تجربه و کارآزموده نماشویی انواع مختلف ساختمان را انجام میدهند.